Provozovatel multiproduktového portfolia značky SHERLOG

Kariéra

Specialista technické podpory


Hledáme do týmu komunikativního kolegu/kolegyni na pozici Specialista technické podpory.

JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • zkušenosti z prostředí zákaznické podpory
  • komunikační dovednosti
  • práce na PC (Word, Excel) - pokročilá znalost
  • Základní znalost Python, Java, C+, CAD programy - výhodou
  • technické znalosti - zájem o technologie a práci s aplikacemi
  • zkušenost s testováním aplikací a HW zařízení – výhodou
  • znalost a logování komunikace telematických jednotek - výhodou
  • komunikativní Aj - úroveň min. B2 (schopnost komunikace po telefonu a mailu)
  • certifikát §250/21 Sb. - výhodou
  • zodpovědný a samostatný přístup k práci
  • ŘP sk.B - výhodou
  • čistý výpis RT

 

CO BUDE TVOJÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

  • řešení softwarových a hardwarových požadavků klientů
  • komunikace s klienty, obchodními partnery a servisními centry
  • testování aplikací a HW zařízení
  • zajišťování a hledání řešení poruch na HW a příslušenství
  • logování komunikace telematických jednotek
  • vytváření statistik týkajících se funkčnosti HW, provozu oddělení, nebo vyplývajících z požadavků zákazníků, partnerů, nebo jiných oddělení
  • zpracování podkladů k fakturaci

 

CO ZA TO?

  • zajímavou práci na hlavní pracovní poměr
  • přátelský pracovní kolektiv
  • stravenkový paušál
  • odměny za výročí trvání zaměstnaneckého poměru
  • vzdělávání zaměstnanců (školení, možnost osobního rozvoje)
  • 5 dní dovolené navíc + 2 dny sick day
  • mobilní telefon i pro soukromé účely
  • pracovní doba od 8:00 do 16:30 hod

 

Pro více informací kontaktuj naší HR Šárku Cikánkovou na sarka.cikankova@sherlog.cz

Kontaktujte nás

Staň se i Ty součástí našeho týmu

Klientů si vážíme

×