Stejně jako provozovatelé většiny webů, také my na našich stránkách využíváme cookies, a to k poskytování služeb,
personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Pokud náš web používáte, vyjadřujete s tím svůj souhlas.

Můj SHERLOG

Roční revize

V sekci kontakty najdete telefonická nebo e-mailová spojení na síť servisních center po celé ČR. Sjednejte si termín podle svých možností.


Nezapomeňte na servisní knížku, všechny klíče s autorizačním čipem včetně náhradních, které běžně nepoužíváte, doklady v případě, že budete provádět nějaké změny v informačním systému.


Revize je předpokladem správného fungování systému. Je stanovená smluvními obchodními podmínkami. Pouze fyzickou kontrolou zajistíme připravenost systému do dalšího smluvního období.


Revize se provádí na počkání, za cca 30 minut bude hotovo.


Vozidlo si přebere technik, vstřícná obsluha zakázkové kanceláře s vámi zkontroluje aktuálnost osobních údajů. Čekání si zpříjemníte kávou zdarma a WIFI připojením.


Samozřejmostí je karetní platební systém, přijímáme i hotovost nebo vám vystavíme fakturu se standardní splatností 14 dní.

Montáž nového zařízení

Využijte kontaktní formulář v sekci kontakty nebo telefonická, případně e-mailová spojení a sjednejte si termín.


Počítejte 6 až 8 hodin podle typu vozidla a zařízení. Ráno vozidlo dovezete a odpoledne je k vyzvednutí. Konkrétní časy dohodnete při sjednávání termínu.


Potřebujete technický průkaz vozidla, výpis z OR nebo živnostenský list. Samozřejmě stačí kopie. Jednáte-li za firmu, pak také plnou moc.

Servis vozidla

Při práci na servisovaném vozidle často dochází k aktivaci systému. Pro eliminaci nákladů na falešné vyhledávací akce je nutné servis vozidla předem ohlásit.


Sdělení servisu volejte kdykoliv na NON-STOP Klientské centrum.

Další doporučení

Kontaktní údaje je bezpodmínečně nutné udržovat aktuální. Při nahlášení změny využijte zakázkovou kancelář servisního střediska nebo NON-STOP klientské centrum.


Sjednejte si termín demontáže a nové instalace v zakázkové kanceláři podle svých možností. Seznam instalačních míst naleznete v sekci kontakty.


Sjednejte si termín demontáže. Zařízení vám uložíme do našeho depositu (na 1 rok zdarma) a bude vám k dispozici, jakmile budete mít nové vozidlo.


Ne, plánovaná roční revize není u těchto jednotek nutná.


Napište na e-mail podpora@secar.cz nebo volejte 221 513 253.

Máte něco na srdci? Chcete se vyjádřit k našim službám? Napište nám vzkaz. Ozveme se vám! Kontaktujte nás