Proč je pravidelná revize systému důležitá?
Pomocí pravidelné revize jsme schopni provést pečlivou kontrolu systému, jeho kalibraci a případnou opravu. Díky kontrole jsme schopni garantovat plnou funkčnost systému na další rok.

Co může nastat, když nepřijedete se zařízením SHERLOG na pravidelnou roční revizí? 
 

pozor
►   Riziko neodeslání poplachu v případě neautorizované jízdy
 
►    Riziko zeslabení signálu pro dohledání vozidla
 
►    Riziko uvolnění jednotky a případného poškození
 
►    Riziko nefunkčnosti záložního zdroje
 
►    Riziko zbytečného vybítí autobaterie 
 
►    Riziko vybití baterie v autorizačním přívěsku
 
►    Riziko neaktuálnosti kontaktů


 

Revize bez starostí

Nemáte čas přijet na revizi? Nevadí. My přijedeme za vámi. Pro více informací volejte na +420 221 513 333 nebo pište na revize@sherlog.cz. Cena za jeden kilometr je 12 Kč bez DPH a samotná revize za 800 Kč bez DPH.


 

poplach
Kontrola odesílání poplachů
signal
Měření signálu zařízení
battery
Kontrola záložního zdroje
chip
Kontrola autorizačního čipu
Povinnosti zákazníka

Na výzvu SHERLOGu přistavit chráněný předmět hlídání na dohodnuté místo k provedení pravidelné roční revize stavu Zařízení (v intervalu jednou za 12 měsíců), popřípadě na mimořádnou revizi stavu nebo opravy Zařízení.

V případě, že ZÁKAZNÍK v Kartě chráněného předmětu neudržuje aktuální a platné údaje (povinnost ZÁKAZNÍKA stanovená v čl. IV. písm. c) těchto OP) nebo se nedostaví k provedení pravidelné roční revize stavu Zařízení dle čl. IV. písm. d) těchto OP, bere ZÁKAZNÍK na vědomí, že službu systému SHERLOG Security nelze poskytnout řádně a včas. V tomto případě se nejedná o porušení povinností SHERLOGu založených SMLOUVOU nebo těmito OP a SHERLOG nenese žádnou odpovědnost za případné nedohledání předmětu hlídání.

Zákazník má povinnost předem oznámit NON-STOP Operačnímu centru jakékoli opravy, údržby a jiné činnosti, při kterých dochází k manipulaci s předmětem hlídání a následně oznámit ukončení těchto činností na předmětu hlídání (předání do servisu a vyzvednutí ze servisu aj.).

Dále také neprodleně oznámit NON-STOP Operačnímu centru jakoukoliv manipulaci s předmětem hlídání jako jsou odtah, vlečení vozidla, havárie, odpojení od baterie apod.



 

Časté dotazy
Byl jsem vyzván k roční revizi, jak se mohu objednat?
+

V sekci Kontakty najdete telefonická nebo e-mailová spojení na síť servisních center po celé ČR. Sjednejte si termín, který Vám vyhovuje.

Co Vás čeká během roční revize?
+

Vozidlo si přebere technik, vstřícná obsluha zakázkového centra s Vámi zkontroluje aktuálnost osobních údajů. Čekání si můžete zpříjemnit kávou zdarma a WIFI free připojením.

Co si mám vzít s sebou na roční revizi systému SHERLOG SecurityCar?
+

Nezapomeňte na servisní knížku, klíče s autorizačním čipem včetně náhradních, které běžně nepoužíváte. Doklady v případě, že budete provádět nějaké změny v informačním systému.

Proč je důležité dostavit se s vozidlem na roční revizi?
+

Revize je předpokladem správného fungování systému. Je stanovena smluvními obchodními podmínkami. Pouze fyzickou kontrolou zajistíme připravenost systému do dalšího smluvního období.



 

Kontaktní formulář
Zanechte nám své číslo a my se Vám co nejdříve ozveme a domluvíme termín.